Nattsudd 😃

Tjaha det har hunnit bli söndag 10 augusti 2014! I dag fyller vĂ„ra Ă€lskade prinsessor 4 Ă„r ! ❀ Jag tycker att det Ă€r nyss dom föddes ! Himmel vad tiden rusar i vĂ€g ! Älskade trollungar ! 

Vi har förberett lite inför i morgon ;) 
Julius ville sĂ„ gĂ€rna slĂ„ in paketen och det fick han sĂ„ klart ! Deras stora favorit Ă€r ju fortfarande dockor Mac stuffins sĂ„ vad passade dĂ„ bĂ€ttre Ă€n dessa doktorsvĂ€skor ?! Sen blir det nog undersöka utav ! 
VĂ„rat internet , telefon och tv Ă€r fortfarande borta ! Vi ringde igen till com hem och nu fick vi svaret att det skulle vara Ă„tgĂ€rdat till mĂ„ndag kl 18 . Jennifer & Julius saknar wi-fi . 
Joline har inte velat ha nĂ„got kalas ! Hon har blivit jĂ€tte arg nĂ€r vi har pratat om kalas ...... Tills hon sĂ„g Alfons Åberg i gĂ„r om kalas . Nu vĂ€ntar dom ivrigt pĂ„ att dom ska fylla Ă„r ! Det var mĂ„nga om och men innan dom vĂ€l somnade nu i kvĂ€ll ! 
Jaja nu ska jag ocksĂ„ ta kvĂ€ll hĂ€r. Jag ska kliva upp i tid sĂ„ jag hinner fixa tĂ„rtorna i morgon bitti innan gĂ€sterna kommer. PĂ„ Ă„terseende! Tjingeling 😉

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0