Dags för uppdatering !

Jaja jag ligger efter igen ..... 
Det har varit fullt ös här och inte bara av det roliga slaget 😞. Jag kanske skriver mer om det sen.... Om orken finns senare. Jag tänkte bara visa er de nya dagiskorten på brudarna : 

Joline 

Judith 

Dom är inte särskilt lika varandra för att vara tvillingar 😉. Lika olika till sätt som till utseende 😃

Brudarna bus 👍 
Äntligen kom koden till fotona i brevlådan. Jag har väntat med spänning! Nu är dom betalda & fixade så nu inväntar vi fotona. Korten ska ramas in och hängas upo , och så ska det slås in i paket 😃. 


Våran stora tös ❤️ . 
Tyvärr fick vi inga kort i år på enda sonen för han var sjuk när dom fotade hans klass. 


Jag är i full gång och försöker få lite jul här hemma. Vi har varit borta i helgen och jag hann inte i går. Men nu kör jag ett litet race här så se på fanken !! Det kanske infinner sig lite jul här oxå . På återseende ! Tjingeling ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0