Dåliga bilder :(

Jaha till att börja med tycker jag inte om min kamera och sen har jag dessutom lagt undan sladden på något bra ställe så ...... Det blir mobilbilder men håll till godo :) jag ska fota nån dag i dagsljus så syns det bättre. Vi städade akvariumet rejält i går och i dag var vi på lekia och köpte lite nya fiskar :) Joline säger lekiga och hon har tjatat om lekiga sen söndagskväll :) 
Dom orange rosa nykomlingarna är papegojciklider och jätte charmiga :) 


Dåliga bilder men jag ska fota bättre en annan dag ;) 
Förutom lite fix här hemma så har mormor & morfar varit förbi och Joline lekte doktor med dom. Hon stod brevid morfar först och han hade 50 grader sa lilla doktorn medans mormor var frisk men till mormor hämtade hon en liten plastpärla och sa att det var medicin :) älskade trollungar ! Judith var så härlig på morgonen - hon klev upp själv 5 över 6 och gick på pottan . Jag hämtade kläder och skulle börja klä på henne när hon utbrister " men åh det känns som att alla dagar är måndag! " jag har aldrig hört henne säga något sånt 😳 man undrar vars hon snappar upp allt 😉.


På lekia fick flickorna köpa varsin pärlplatta och mera pärlor och det här älskar Judith ! Hon fixade sin helt själv ! Följde färgbilden på baksidan. Hon är helt otrolig på sånt! Mitt lilla hjärta som bara är 3,5 år ! 
Joline då däremot lessnade efter 10 pärlor och överlämnade alltihop till morfar 😉. Jaja nu ska jag förbereda inför i morgon. På återseende! Tjingeling ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0