Guldsöndag !


Tänka sig att våra svenska herrar fixade guldet i dag ! Vad roligt! Vad duktiga dom är ! Jag satt under filten med Joline i famnen och just när Hellner tog svenska flaggan och åkte in mot mål så hade min lilla vän somnat ;) så intressant tyckte hon att det var! Jag lider dock med grannlandet Norge som inte har lyckats så bra i stafetterna. Hade gärna sett dom på pallen fast så klart att det var bäst att vi fick guldet :)  


Medans jag gjorde köttfärsbiffar i dag så fixade Jennifer potatisklyftor, morötter och lök i ugnen. Så nu har vi nyss ätit och det var hur gott som helst! Roligt att hon är så intresserad av matlagning. Duktiga pigan ! 

Tack så ❤️ för all omtanke, kramar och sms när vi har varit ledsna! Det värmer otroligt ! Vi håller på att gå i genom foton på molly för barnen vill göra varsin förstoring till sina rum och rama in. Jag funderar också på att göra en förstoring till vardagsrummet. Snart ska jag åka i väg och göra sista nattskiftet för den här svängen. Nästa helg är vi lediga & tänkte åka till stugan. Flickorna har pratat med farmor i dag så dom vill redan börja packa :) jaja nu ska jag göra mig färdig. På återseende. Tjingeling ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0