Ledig dag !

I dag har jag varit ledig & eftersom pappan i familjen ligger däckad i förkylning så for jag & töserna på ranten för att han skulle få lite lugn & ro ;) flickorna var så väldigt sugna redan i går på att fara till mormor & morfar så det hade jag redan lovat. Jag klev upp och fixade fika åt Julius så vi hann ha en mysig frukoststund bara vi två innan han traskade i väg till skolan . Jennifer har haft sovmorgon. Kvart över åtta klev Judith upp och började tjata om mormor & morfar :) så vi poade på här hemma en stund och sen for vi till mormor & morfar. Efter lunchen tog Joline som vanligt sikte på deras säng och där somnade hon som vanligt :) jag roade mig kungligt med att gå i genom några av mormors fotoalbum ! Det var galet roligt!! Så här kommer det en radda med kort : 
Jag och min mamma :) 
Ja det är samma bild som i collaget ;) det slog mig just att på det här kortet var mamma i samma ålder som jag är nu ;) 
En bild på mig & min kusin Lasse ;) vi har hängt i hop allt som oftast :) 
Här är en till :) som jag postade på hans tidslinje på fb . 
Vi verkar ha så roligt på alla kort ;) 
Jag och Anna ;) en till kusin som jag vuxit upp med ! Inga kunde diskutera som vi ( kan vi fortfarande ) ! 
Jag & min kusin Laila på min 1 årsdag ;) 
Jag och min kusin Kina ! 
Trion 😃 Bosse , Jessan & Lasse ! Usch vad dom säkert har varit less på mig många gånger 😉
Bosse & Lasse . Jäklar vad långa ben Bosse ser ut att ha ! Julius frågade när han fick se bilden om Bosse gick på styltor 😉
Jag med min första docka , dockan var större än mig. 
Jag & storebror 😉 
Min moster Sibylla och min mamma som håller i Lasse efter dopet. Det är bara konstatera att tiden rusar i väg ! Jag inser att jag ska dela upp inlägget i två ;) så nu ska jag koka en kopp the och sen kommer jag tillbaka & visar er lite mer bilder ! Tjingeling ! 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Va kul att se alla bilder på dig å din släkt!

2014-02-13 @ 20:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0