Ledig fredag !

Nu är äntligen min underbara tre dagars ledighet här ! Lovely ! I dag ska vi åka till stugan, det är ett tag sen vi har varit dit. Judith & Joline har surrat om farmor och farfar en hel månad 😄! 
Återigen en dålig bild 😠 men ni ser ju att Jollan redan är på väg! I trosor,t-shirt & famnen full i leksaker 😉 . Solglasögonen är på plats trots att det snöar 😉. Så jag ska köra ett städrace och tvätta undan lite , städa till och packa väskorna så vi är klara för avfärd när resten av gänget kommer hem. Jag måste bara visa vad min son hade satt ut på instagram i går : 

Anki & lille Jack var förbi i går. Anki hade köpt varsitt fat med ljus och hjärtan till Jennifer & Julius som dom kunde ha brevid mollys kort & tända i bland när dom saknar henne. Julius försvann in på sitt rum och sen kom det där på instagram. Mammas ögon blev full i tårar kan jag lova 😢 . 
Så här ser det ut på Jennifers nattduksbord ❤️. Molly är som sagt saknad av oss alla. Joline säger att molly är i stugan & väntar på oss under bordet. Så vi får se reaktionen när vi kommer till stugan och ingen hund. Jaja nu ska jag sätta flickorna i badet och passa på att hänga lite tvätt . På återseende ! Tjingeling ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0