Besvärlig var mitt namn ;)


Min älskade son har varit i Kiruna i kylan i går och spelat fotboll ;) duktiga hjärtat! Han var helt slut efter att ha klivit upp klockan 5 och åkt i väg med buss kl 6 och hemma först efter kl 21. Men dom hade haft roligt i alla fall! Det ger så mycket tillbaka när barnen håller på med idrott! :) ja ni vill säkert veta varför jag har varit besvärlig igen ;) det nådde mina öron på torsdag att bland annat min son hade retats med en tös i klassen. Inte bara han men han hade varit med. Jag tolerar inte att någon är dum med mina barn och jag tolerar absolut inte heller att mina barn är dum med någon annan ! Jag ringde till mamman till flickan som jag vet är vettig och pratade med henne. Sen satte vi sonen på en stol och sa att det är helt oacceptabelt , vi var noga med att poängtera att vi älskar honom alldeles för mycket för att vi skulle blunda för sånt - vi vill hans bästa och då är man inte jäklig med någon. Vi pratade länge och sen fick han hämta telefonen & ringa till tösen & be om ursäkt. Det tyckte han var jätte jobbigt men det kändes skönt sedan. Han sa att det kommer inte att hända igen & det hoppas vi på. Besvärlig mamma åt alla håll ! Tror fullt och fast att man får igen det när barnen blir äldre. Dom vet att dom alltid kan komma hem när det är något! Även om vi skäller lite grann först så finns vi alltid där för att hjälpa med det vi kan. Jaja nu var det middag på g ! Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0