Lunchen i dag ;)


Lunchen i dag blev en egen komponerad köttfärslåda ;) jag hade ganska mycket pasta kvar av middagen i går så i stället för att slänga så blev det detta 😄 man tager vad man haver ...... Allra helst när det är i mitten på januari och -30 grader ute! Både töserna & Julius åt med god aptit så det blev ju bra! Till middag blir det ugnsstekt lax & potatis! Nu är lunchen undanstökad & jag ska gå & sätta mig i soffan med de små. Jag tror att Joline håller på att bli sjuk för lillnäsan rinner som en kran och lilla fröken känns varm. Tur i oturen att dom är lediga! Joline var så rolig här tidigare , hon klättrade och klev medans jag fixade lunch . Det bar sig inte bättre än att hon ramlade. Sen grät hon en skvätt och sa att hon hade så ont i ostbågen! Det visade sig att hon menade armbågen! :) det gav sig efter en stund efter att ha suttit i famnen hos mamma & fått lite kramar och pussar på ostbågen ;) nu ska vi mysa ! Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0