Tisdag 21 januari :)

Jag har försökt uppdatera två gånger under helgen men det har inte gått att publicera :( nu provar jag igen! Jobbarhelgen är över för denna gång och nu jobbar jag onsdag & torsdag innan en välförtjänt tre dagars ledighet! I går vakade jag av och eftersom det var så kallt fick tjejerna vara ledig med mig :) ides bara inte stöka i kalla bilar. Vi mös på och fick hämtning till mormor & morfar en stund : 
Där bjöds det på semlor :) . Vi for hem & mötte upp de större juvelerna när dom kom hem från skolan . Julius stack i väg på fotbollsträning. Nu till helgen har dom cup i Kiruna så lilleman blir borta hela lördagen. Dom har samling före kl 6 på lördagsmorgonen. Inget sova längre fast man är ledig där inte! :( jaja that's it ! Han vill verkligen åka & det är kanon bra att han tränar något så det ställer jag upp på! Vi är ju i alla fall lediga och slipper stressa med något annat! På fredag så hade barnen ett önskemål om att äta tacos , det lät som en toppen ide! Jaja nu står ögonen i kors så nu tar jag kväll :) natti natt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0