Söndagskväll

Äntligen söndag ! Jag tycker att jag har bott på jobbet sen fredagsmorgon kl 7 ;) , vi har många sjuka i förkylningar m.m så på fredagen fick dom inte ut nån vikarie så jag stannade på övertid 16-21.30 . Så på lördagsmorgon när jag var på väg på jobbet så stod Joline gråtande brevid och frågade " kommer du hem i dag mamma ?!" Åh lilla hjärtat 😉. Nu har jag ett em-skift i morgon och sen är jag ledig på tisdag ! Då ska vi bara ta det lugnt hemma och mysa ;) fast jag måste nog ta i tu med lite tvätt och städning här hemma. Men när man vet att man är ledig och inte behöver åka i väg nånstans så går det bra :) 

De här väggorden skulle jag vilja ha :) 
Jag tycker att dom är jätte fina ! 

En av mina äldre juveler provade sig på en fint i skolan. Jag är tacksam över att läraren ringde hem OMG och kollade läget :) min rara unge hade sagt att mamma hämtar mig tidigare för vi ska åka till stugan så jag hinner inte vara med på slöjden! Hmm mina ungar var väl medveten om att jag hade jobb-helg.  Så den finten funkade inte ! Skolan vet att vi alltid meddelar i god tid om ledigheter och tandläkartider m.m 
Men förklaringen var att det var ett skoj :) , vi tyckte att det var toppen att få veta direkt för att kunna ta det direkt ! Samtidigt en markering att sånt kommer man inte undan med 👍! Jaja nu ska vi se mästarnas mästare. På återseende ! Tjingeling 😃 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0