Sista gnuttan av semestern ....

Jaja då var det bara helgen kvar då och sen sparkar man i gång o jobbar igen ! Vi har inte haft nåt vidare väder ..... Mest regn och rusk varje dag ! Har det inte regnat så har det varit + 8 grader ute 😳. Jaja man har varit ledig i alla fall och det behövde jag. Jag har roat mig i tvättstugan både i går och i dag. Vi hade jätte mycket tvätt !! När jag ändå var i full fart så bytte jag i alla sängar :

Det var så härligt att krypa ner i rena sängkläder. Jag var in på Jysk o fyndade lite nytt på rean. Brudarna fick sängkläder med Mimmi pigg 

Judith var så nöjd där hon låg , hon hade belamrat hela fotändan med dockor och mjukisdjur. 


Joline brydde sig inte om några mjukisdjur. Den lilla fröken kommer till oss varje natt vid två- tre tiden. Men det får hon så klart. 


Märta & Aska sitter sida vid sida och väntar på mat. Det går bra med vovvarna. Både Märta & Tulta flyttar sig från skålen när Aska kommer så vi måste passa. 


Våran lilla goding 💕. 
Nähä nu ska jag plocka bort det sista av min rena tvätt. På återseende. Tjingeling !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0