Mera bilder


Den här lilla damen tillverkade ett hjärta ( eller hjärtat var klart ) men hon målade det åt Britt på dagis . Sen fick jag skriva : Till Britt från Joline . Det är kärlek ! 
Exakt så sa hon att jag skulle skriva 😉. Så den har Britt fått när brudarna kom på dagis till lunchen. 

Ja hörni barn ..... I går när vi skulle äta middag så hade Judith & Joline lekt med leksaker på köksbordet och jag bad dom plocka undan så att vi kunde duka. Judith tittade på mig och sa:
" Men åh ! Det är så mycket , jag orkar inte plocka allt själv !" 
Joline då däremot :
" Mamma ! Jag hör inte vad du säger för jag har faktiskt en vaxpropp !! Aj aj vad ont det gör !" 
Då frågade jag henne om hon inte hör mig och ungen svarar " nä inte alls !" 
😃 man ska inte tro att dom inte kan bara för att dom är små !! Lilla råttan ! 


Judith som en fjäril och Joline skymtar i bakgrunden 😉. Dom här bilderna har jag fått av Anna så faktiskt skymtar jag också på någon bild. 

Här sitter Joline hos mig och väntar på sin tur att bli målad. 

Brudarna när vi kom fram. 

Dom två stora juvelerna 💕. 

Judith klappar grisen och tyckte att den var jätte sträv i pälsen ! 

Här har jag & Joline också kommit fram. 

Här sitter vi och äter lunch. 

Dom har jätte god mat ! 

Sen tog sig Joline en mysstund hos stora syster ❤️

Här rider Judith och mamman går brevid. 

Sen var Judith lite ledsen och ville rida mera så pappa var framme med en tröstande kram. Sen var vi ju och tittade i smådjurshuset och den här var charmigast :

En groda av något slag 😉. Den såg jätte glad ut ! 
Vi hade en toppen dag ! Tack Anna ❤️ För bilderna ! 
Nähä nu väntar jobbet ! På återseende ! Tjingeling ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0