Torsdag

Jaha i går så hade flickorna utflykt med varggruppen på dagis. Så på morgonen så fixade vi lite fika till utflykten och packade med överdragsbyxor och stövlar. Det var glada flickor vi körde på dagis och sen for vi på jobbet. Jag hade just satt mig ner på ett möte kl 14 så ringde det från dagis att nu var Joline jätte varm och hängig. Så nu kör vi nästa tös . Crille hämtade hem dom. 

Lilla gumman ❤️. Hon fick alvedon när hon kom hem. Sen efter middagen så började hon frysa , hon var alldeles knottrig och skakade. Så var febern tillbaka. I natt har hon vaknat och varit som en liten kamin. Hon fick alvedon o nässpray. När alvedonen började verka och hon kände sig piggare så körde hon i gång att prata. Hon kan prata den tösen 😉! Till slut blev det tvärtyst..... Då hade hon somnat om. Som tur var så har jag varit ledig i dag men i morgon så vabbar jag med nästa. Pappan i huset kunde inte vabba för det var folk borta på hans arbetsplats. Jaja man kan inte skicka en sjuk unge på dagis och min chef var förstående. Så i dag har jag och Joline bara myst under filten framför teven. Judith fick följa med mormor och ha lite ensamtid med mormor som Joline fick ha tidigare i veckan när Judith var sjuk. 

Här låg Joline och Aska i soffan. Aska är så mycket för töserna . Joline pratade med valpen tills dom somnade båda två 😉. 
Jaha ...... Så var det då dags för älgjakten igen. Så i morgon åker pappan i huset och jagar över helgen. Jag jobbar helgen så mormor ska vara här med barnen. Sen kommer ju stora tösen hem i morgon 💕. Hon är efterlängtad på veckorna här hemma. Joline har tjatat om sin stora syster i dag. 
Nu ska jag titta teve en stund innan det är dags för sängen . På återseende! Tjingeling ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0