God morgon .... Eller inte ....

Men god morgon ! Då har det hunnit bli den 25 januari. I dag vabbar jag med Joline . Hon har varit uppe och stökat i natt med feber. Så nu sover hon så sött. Jag har klivit upp vid sex- tiden och ringt dagis , jobbet och meddelat försäkringskassan . Judith verkar må bra än så länge men det brukar ju komma. I helgen har vi varit i stugan och myst. Tågen var inställda hela helgen för största pigan. Men vi fick en trevlig överraskning förra veckan att barnens farbror som har bott i Göteborg i 18 år hade flyttat hemåt. Närmare bestämt till Öjebyn 😃. Helt perfekt ! Så Jennifer fick åka till stugan med honom på fredag och tillbaka på söndagen 👍🏻. 

Vi har bara myst i helgen. Tittat teve och eldat i kaminen. Fast vi har även hunnit vara ute 

Joline hade tagit med sig pappersflygplanet ut . 

Lilla svartnäsan var med så klart. 
Brudarna har fått baka bullar med farmor



Ni må tro att lyckan var stor 😉.

Dom gjorde precis som man ska . 
Medans dom bakade så mös Julius med Acke ( farmor o farfarshund )

Kompisarna ! ❤️ den där hunden är så mycket för Julius . 

Jag har stickat färdigt lite mössor i reflexgarn . Tjejerna kom och ville vara med på kortet men innan jag hann fota så var dom osams. Så typiskt ! Joline hann välja plats först och påpekade att den gröna mössan utan tofs var minsann finare .... Mer behövdes inte ! Dom har sina duster mellan varven. 

När vi kom hem från stugan så hade vi en hel del att göra .... Vi ska äntligen få reparerat i lägenheten 👍🏻😃. Underbart ! Fast lite jobb innan det är klart ! Vi ska få nya golv , tapeter och målat i taken. Dom ska börja i vårat sovrum och Jennifersrum. Så i går kväll har vi tömt Jennifersrum. Jag tänkte om jag kanske hinner tömma garderober i sovrummet här under dagen. Det där " lösa " kan jag ju fixa själv. Det är med möblerna jag behöver hjälp. Men med en tös som inte mår bra så får vi se hur mycket jag hinner. I morgon kommer mattläggaren i alla fall. Ni får väl se före och efter- bilder sedan 😃. 
Jaja nu ska jag ta en kopp kaffe till och sen börja småplocka här. På återseende ! Tjingeling ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0