Semester

Nu har vi semester ☀️! Den var väldigt efterlängtad ! Vi har haft toppen väder med sol och värme ! Helt underbart ! I går kom det dock någon skur och nu börjar molnen hopa sig så det kan nog komma en skur i dag också. Men vi njuter !

Just nu är vi i stugan och myser ! Vi håller på att bygga altanen ! Själva altanen är färdig men det ska ännu staket runt och grindar. Sen blir det en trappa ner till en badtunna . Vi trivs på altanen 😃.

Men jag måste säga att det här med att barnen blir stora .... Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det ! Våran äldsta juvel är hemma och jobbar. Det känns jätte konstigt att inte ha alla barnen med sig. Jag är inte van att lämna någon hemma. Vi sa åt henne innan vi for att hon hade väl kunnat bli 6-8 år igen så vi fick ha henne hemma och få med henne igen. Men det ville hon inte. Jaja det är väl bra att barnen är självständiga och törs prova sina vingar men det känns konstigt i mammahjärtat. Jag uppdaterar bättre sedan. Tjingling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0