Sommaren är kort .....

Ja men fort gick det ! Mina fyra veckors semester bara dundrade förbi ! Vi har haft så tråkigt väder ! Kallt , regnigt ! På hela min semester är det 2 max 3 dagar som har varit riktiga sommardagar ! Nu börjar jag jobba i morgon 😊. Jag hoppas att alla som har andra perioden får bättre väder och sol på näsan ! Jag får nog dela upp inlägget .... 
vi startade sommarlovet med lite kalas som brudarna var bjudna på 
(null)

(null)

Den dagen var faktiskt helt okej ! När vi var på kalas så var stora syster hemma och var bebisvakt till våran bebis 
(null)

Nån kväll efteråt så var vi ute med hundarna på äventyr och då var det inte lika behagligt ute . 
(null)

Det var +6 grader och blåste svin kallt. Aska , det badtoket, badade i alla fall. Feja stod på stranden och funderade vad hon sysslade med. 
Vi har inte gjort dess mer förutom att vara hemma och i stugan under semestern men det är skönt det med. De stora barnen har jobbat och det är en lite konstig känsla att dom har blivit så stora. Vi har passat på att mysa lite extra när vi alla har varit lediga. Här var vi på fisketur .... det ser soligt och varmt ut men skenet bedrar! Det blåste stormvindar !! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Bebisen är så klart med ❤️
Julle och Feja har utvecklat ett band mellan sig ❤️ när han kommer hem från jobbet och lägger sig på soffan så kommer hon och vill bli upplyft. Sen lägger hon sig till rätta som en liten groda och där vilar dom
(null)

Hon har vuxit mycket på de här veckorna . 
(null)

(null)

I stugan står dörren öppen och hundarna går som dom vill. Dom håller sig på gården. Gamlingen brukar komma ut då och då för att titta läget och sen går hon in igen. 
(null)

(null)

(null)

Det här är ganska nyligt .... de stora ungarna är lite taskig med henne och säger att hon kan ratta in vilken radiokanal som helst just nu. Valpöron ❤️
När man har härjat en hel dag så är man trött och går in och lägger sig med gamlingen i bädden..... hon är snart lika stor som Märta. 
(null)

Nu ska jag fylla på kaffet och se om tjejerna har tänkt sig att vakna . Vi syns på ett tag ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0