Akutenbesök

I fredags så började Judith säga att hon hade ont i sitt öra. Jag tittade i hennes öra .... 
(null)

(null)

(null)

Jag insåg ganska fort vad det var. Hennes öronhänge syntes inte från framsidan för det hade försvunnit in i öronsnibben. Lilla hjärtat 💕. Jag försökte få ut det samma väg men det gjorde ju naturligt vis ont .... så jag och Judith for ner på akuten 18.30 på fredagskvällen. Det var tomt i väntrummet men dom hade tydligen fått in något mer akut så vi satt där i två timmar. Det gick ingen nöd på oss. Vi hann spela fia med knuff två omgångar. Sköterskan som tog emot oss hade aldrig sett något sånt. Så efter två timmar kom det en läkare med en praktikant. En ung kvinnlig läkare som var jätte fin med Judith. Det tog inte många minuter förrän öronhänget var ute. Vi kom gemensamt fram till att nu struntar vi i både hål i öronen och öronhängen tills dom är större. 
Nu har vi tvättat och hållt det rent så nu ser det bättre ut 👍🏻
Nu ska jag och min triss i damer åka på stan en sväng för den äldsta behöver inneskor till jobbet . Vi hörs sen 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0