Hmm .... det var ett tag sen !

(null)

Men hej på er alla ! Jo jag vet jag har varit kass på det här med att blogga. Men nu kör jag väl igen då . Här har det hänt massor på två år ! Äldsta juvelen har tagit studenten och kommit hem på heltid igen. Hon jobbar och knogar på. 
(null)

Lilleman , som inte är så liten något mer , har gått ut nian och börjat gymnasium.
(null)

Han har vuxit om oss alla nu. Tänk .... den lilla grabben som kunde konsten att göra sin mamma gråhårig har klivit in i den mera vuxna världen och är i dag den lugnaste grabben av alla. ❤️
(null)

De två yngre juvelerna har börjat klass 2 så egentligen har vi inga små barn något mer ! 
Nu har vi sportlov , mamman har semester och pappan i familjen är sjukskriven. Han har fått så eländigt i sina leder så han har varit hemma sen november. Vi hoppas att läkarna snart får ordning på de där lederna..... nu förstår vi ju vars reumatismen i äldsta flickans fall kom i från. Eländigt som bara den. Han har i alla fall haft turen att bli remitterad till ett större sjukhus 25 mil hemifrån och där är dom jätte duktiga och försöker verkligen hjälpa honom på alla sätt . 
Jaja nu fick jag i alla fall fingrarna ur baken och börja. Mycket kan bero på att äldsta juvelen är och jobbar 14 mil hemifrån och har ofta frågat när jag ska blogga 😃 . Nu ska jag hänga lite tvätt och städa köket. Sen kanske jag kommer tillbaka och visar lite bilder. Hej så länge ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0