Lite vårbilder ...

Förra våren var helt underbar ! Den levde vi länge på ! Men jag gnällde ju här en dag att vi hade lite snö ..... det kommer nu ! 
(null)

(null)

(null)

(null)

En pimpeltur när man är ledig hela familjen är aldrig fel ! 
Jag höll dock på få en hjärtinfarkt senare på dagen när jag gick över till farmor och farfar för att låna tvättmaskinen och tvätta deras ytterkläder. Jag skulle tömma flickornasfickor och stack ner handen ... det rörde sig för fullt i fickan. Jo då en av mina töser hade satt daggmask hela fickan full..... 
(null)

(null)

Här var vi på en liten skotertur och stannade till i jaktkojan och fikade. 
(null)

(null)

(null)

 Till påsken så skottade vi upp grillplatsen i stugan och grillade korv till kvällsfika . 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Den här skoterturen gjorde vi förra påsklovet upp till utkiksberget och hem över polcirkelnportalen . Både Jennifer och Julius tog ju skoterkörkort innan förra säsongen. Aska är med överallt . Gamlingarna brukar följa i bland men är inte så noga med det , dom trivs bäst i stugan bredvid kaminen. Jaja .... tvätten var det 😊. Hej på ett tag. 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Kul att du har börjat blogga igen 😊 Härliga bilder!

2019-03-13 @ 10:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0