Söndag ....

I dag är det söndag och fort gick sportlovet ! I dag tar vi det bara lugnt och chillar . Jag ska strax hänga lite tvätt och köra i gång en till tvättmaskin. Sonen i huset har haft kompisar här och spelat dator i två nätter så i dag tar vi lite vilodag. Våran lilla hall som är nog trång blir inte bättre av flera skor som tillhör tonårsgrabbar 😊 men det har sin tjusning det också. Jag grämer mig fortfarande för mina bilder. Några få bilder har jag lyckas få tag i tack vare att jag hade skickat dom på messenger till kompisar. Några av dom kommer här : 
(null)

(null)

(null)

(null)

Det är från i somras . Två mil från våran stuga , mitt i skogen, ligger världens finaste sandstrand så dit var vi i somras och badade. Till och med mamman badade 😉. 
Det är långgrunt så flickorna fixar det galant ! 
Aska var också med . Hon älskar att bada ! Ett riktigt badmonster ! 
Våra gamlingar var inte så imponerade av vare sig bad eller värmen 
(null)

Dom låg i stugan med ac:n på. Tulta är 11 år och Märta är 9 år. Tulta som aldrig har varit mycket för mat har blivit världens matvrak ! Jag vet inte om hon håller på att bli lite senil för man ger henne kvällsmålet och när man sen förbereder morgonmålet till dagen efter så beter hon sig som om hon håller på att svälta i hjäl och vill ha maten direkt. Hon har inte lekt heller dess mer men nu knycker hon flickornas nallar och leker för fullt. 
Jaja tvätten ska hängas och sen ska jag göra lite middag. Den har jag förberett tidigare så det går fort. Hej så länge 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0