Våren

Jag älskar våren och tycker att det är den absolut bästa årstiden !! Men i år är det inte som det brukar ! Vi har inte så mycket snö , det börjar redan vara genomslag efter skoterspåren och massor med vatten på isarna .... 
Tanken när jag sökte semester nu sportlovet var att vi skulle vara ute och bara mysa på med skoter , korvgrillning och pimpling men men. Vi får roa oss med annat ! Jag har en storstädning som måste göras här hemma till att börja med ! Så klart ska vi vara ute också 😃. 
(null)

Äldsta juvelen , som vi fortfarande kallar pigan , är uppe i fjällvärlden och jobbar ! Hon skickade ett sånt fint kort på sin bebis ! Jag avundas henne . Tänk vad roligt att få vara där uppe säsongen ! Hon kommer hem i morgon - då har hon varit borta sen förra söndag. Sen blir hon hemma nån dag innan hon åker upp igen. Hunden har hon möjlighet att ta med sig så det tycker hon är toppen ! Aska klagar säkert inte heller. 
(null)

En bild på Joline förra våren ! 
Förra våren var helt underbar ! Direkt vi var lediga så var vi på luffen. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det var helt i min smak 😃
Påsken var vi långlediga och hade det jätte bra ! Påsken 2018 bjöd på kanon väder , många skoterturer, pimpelturer och en massa korvgrillning och glada skratt ! 
(null)

(null)

Nu ligger påsken så sent så i år får vi nog nöja oss med att grilla korv och bara vara ute ! Sen vet vi inte ännu om jag får semester och hur pigan jobbar. Men påskharen kommer ändå 😉. Kommer ni i håg när Judith var liten vad hon sa i stället för påskharen ? Hon trodde ju att det var postmästaren som lämnade äggen . Älskade ungar ! Fort går det och så är dom stora ! Jaja kanske jag skulle köra min rensning i köksskåpet nu då.... ha det bra så länge ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0