För 2 år sen ....

Här kommer inlägget jag lovade Mia i dag ;) Jag höll själv att svimma när jag gick i genom bilder på våran hård disk i går! Jag var i det största laget :) men två underbara prinsessor huserade ju i magen! Den här bilden är tagen 2 veckor innan dom föddes :
Min härliga barnmorska Marianne har fotat den :) Hon hade jobbat länge men det var bland det största hon sett!Nästa bild är från samma morgon dom föddes :) vi fotade magen innan vi begav oss till lasarettet
 
 
Ja men jisses .... hur jag såg ut! Jag vill aldrig se ut så igen! Har alltså ingen plan på att vänta tvillingar igen!
 
Jag var svullen både här & där , ser aningens sliten ut :) men vi fick rejäl lön för mödan!
Här är våra prinsessor ganska nyfödda! Jag blir helt gråtfärdig när jag tänker på hur fort tiden har gått!
Nu har klockan hunnit med att bli efter 12 på natten så i dag fyller våra små juveler 2 år! Presenterna är inslagna och allt är klart , ballongerna ska bara hängas upp och så ska det fixas lite serpentiner :) Få se om dom gör stora ögon när dom kliver upp på morgonen! Jag har varit på bilbingo och tårtan ids jag bara inte börja med nu så det gör jag på morgonen! Tjingeling!! :)
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hur kunde du sova med den magen??? Var nog svårt att sova med en liten mage. GRATTIS till tjejerna!!!

2012-08-10 @ 21:52:26
Postat av: Sussi

Herregud vilken mage! Tänk va duktig du har varit som har orkat bära tjejerna och ändå ta hand om övriga familjen och hemmet! Vilken supermorsa!

2012-08-12 @ 19:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0