Fredag 17 augusti

Men hallå hej ! Nu var jag här igen! :) Vi har haft underbara dagar fulla av sol & sommarkänsla! ;) Sen har vi haft främmande av Anna & Ellen! Dom åkte hem på onsdagen och vi saknar dom redan. I går så hade sommargympan ett dubbelpass zumba i parken så det var jag på , Jennifer hängde med.Det var många kända ansikten där! Det var kanon roligt! Men man ser skillnaden på olika instruktörer ..... vissa saker hängde man inte alls med på men man försökte ju i alla fall ! Tänkte visa er mitt loppisfynd :)
Jag är super nöjd - den är så fin! Har haft ljusen tända på kvällarna när det är mörkt ute. I dag har vi projekt här hela dagen :) Jag ska ta mig lite mera kaffe och sen är det flera stora klädhögar som ska bäras undan och lite sockar som ska paras i hop. Dessa j-kla sockar!! Är det fler än vi som har problem med sockar???? Sällan & aldrig så finns det sockar! I alla fall inte 2 likadana!! Spelar ingen roll att vi köper sockar jämt och ständigt! Man tvättar och hittar bara en av två , alltid! Jag börjar också tro som en bekant att det finns ett tvättmaskinmonster som äter sockar! :) Jaja nu ska jag göra lite nytta :) Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Blev ju bra med lampan.

2012-08-17 @ 21:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0