Lite bilder :)

Jag har varit så duktig och fortsatt med min plan att lära mig lite mer om att fixa bilder själv på datorn :) Har lärt mig att lägga ut kort på fb och fört över kort från gamla minneskort m.m Inte illa :) Tänkte bjuda på lite äldre bilder ;)
Min älskade mormor som for till himlen 3 juni - 2010 Jag saknar henne varenda dag!Jag hoppas verkligen att jag blir som henne när jag blir gammal! Mommen :)
Jennifer & Julius för många år sen..... kan det vara typ 6 år sen :) På bron i stugan. Älskade ungar - vad tiden går fort!
Julius med sitt första egna fiskespö!Han var så stolt över detta spö så han tittade på spöet i stället för vars han gick och hips vips .... plurrade ungen :) Vilka härliga minnen!
På kalas en varm sommardag för ett antal år sen :)
Jennifer :) fiskebruden som agnade själv!
Tror att Jennifer slutade trean och julius slutade 6-års när vi tog denna bild! Det är på barnen man ser hur fort tiden går!! Jaja nu har mina brudar vaknat så jag återkommer senare! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0