Onsdagen är här !

Jaha då var det onsdag! :) Veckorna bara susar i väg! I morse blev jag väckt av Joline vid kvart i 6 men tog henne till mig och sen somnade vi om en liten stund, jag vaknade av att Jennifer & Julius kom tassande och tittade varför inte vi hade klivit upp ännu. Dom två har börjat ställa egen väckarklocka och se till att dom kommer upp :) Dessutom verkar dom ha bråttom till skolan :) kanske nyhetens behag va? Halv 8 så var dom färdig att gå !! Då hade dom hunnit både fika och borsta tänder. I dag fick dom faktiskt skjuts till skolan för jag stack i väg på gymet med Mia. Det var som dags att ta tag i det här nu igen :) Jag var hemma just efter kl 9 så jag har hunnit fixa räkningarna och dricka kaffe :) Nu återstår det att handla :)
Crille är ju ledig även denna vecka så vi passar på att köra en storhandling :) Lättare att man åker båda! Nästa vecka ska han i väg och jaga älg så då blir bara jag & ungarna hemma så det kan vara skönt att storhandla undan innan så att man bara behöver fylla på det vanliga ;) Även det blir en hel del när man är många i familjen :D Vi måste även och hitta varsitt par gummistövlar till bönorna :) Jag såg faktiskt att dom hade jätte fina randiga på coop så vi får se om det finns kvar i rätt storlekar - bäst att prova! Judith har lite större fot än Joline så det är lätt att se vems som är vems :) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0