Projektet

Här ska ni få se lite bilder på vårat projekt!
Gruset och sakerna är på plats :)
Växterna är fastsatta :) Eftersom vi skulle ha ciklider och dom ville ha dessa växter så var det bara för maken ;) att ta fram fiskelinan och fästa växterna. Man kunde inte sätta rötterna i gruset för då dog dom.
Allt är färdigt. Nu fylls det vatten och så är det bara att vänta på våra fiskar :)
Töserna var mycket fundersam när vi sa att vi skulle ha fisk där , fisk det är ju något man äter till middag! :) Nu har vi hämtat några fiskar men hade inga kort i kameran utan får fota hur det ser ut senare.Vi har 4 påfågelsciklider och 4 malawiciklider ( tror det var så dom hette) och en chokladmal,en taggig liten sak som ska äta snäckor :) och en annan sorts mal. Den sistnämnda var den enda fisken som jag föll för direkt :D Julius har döpt den till Svullo - den är ganska tjock och har taggar överallt. I mitt tycke väldigt stilig.Hoppas att jag kanske kan fånga honom på bild.Ska försöka ta bilder så ni ser hur snyggt det är! Allt detta har vi handlat på våran favoritaffär naturligtvis :) I den här familjen älskar vi djur & leksaker :) så självklart har vi varit hos Robban & Anna-Karin på Djurmagazinet. Eller vad dom nu heter ... jag vill bara säga Lekia. Men tror att det heter expo/djurmagazinet. Ska se om jag kan lägga ut en länk åt er senare :D Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad fint!!

2012-08-25 @ 20:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0