Söndag

Jahapp då var det söndag!Veckan bara susade förbi!Nu är jag bara ledig 2 veckor till -det som kändes så länge att vara ledig hela sommaren ..... jaja tiden går fort när man har roligt! :) Jag gjorde ett fynd på loppisen i går :) i form av en ny kökslampa modell:velat ha! Jag får lägga ut en bild sen ;) Sen blir min äldsta tös glad när hon kommer hem för på hennes säng ligger det en hel påse kläder som min kusin har skickat till henne :) Bland annat ett par jeans som ser lite slitna och lagade ut med prislappen fortfarande kvar!Tack Kina!! :) Jag & brudarna fick främmande i går , dom är som kungligheter mina små juveler :) har fest i dagarna 3! :D Även i dag kommer det folk och ska få sig lite fika! Jaja nu sover töserna sin middagslur som ni säkert förstod så nu ska jag köra ett städ & plockrace så gott det går! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0