Söndagskväll

Det är med blandade känslor jag inser att söndagen snart är till ända...... min långledighet har varit & farit! Brudarna är ju ännu ledig en vecka så det känns ju lite som lyx att få mjukstarta med att bara ta sig själv i väg på jobbet! :) Jag jobbar fm måndag och sen på tisdag är det utbildning i Kiruna hela dagen. :) Jag hade nog kunnat vara ledig en vecka till ..... men samtidigt så blir det bra att börja jobba! Jag har saknat mina arbetskompisar som tusan ;) Det är ett härligt gäng att ha runt sig! I morgon så kör jag igen vad gäller kost & träning ;) Börjar man fuska lite här & lite där så blir det bara lättare & lättare att fortsätta med det! :D Det går inte!Jag har fortfarande några kilon att vinna över!
Joline i nya kläder som min moster Sibylla hade med sig till deras 2 årsdag :)
Judith fick likadana kläder fast i andra färger :)
Tre av de underbara :) den äldsta av juvelerna var på skolresa. Hon har fotat en massa fina kort men hon har inte hunnit föra över dom ännu till datorn,När hon har gjort det ska jag fråga om jag får låna några ;) dom verkar i alla fall ha haft det jätte bra! Jennifer & Julius har upprop i morgon så nu tar vi en mjuk startvecka innan allvaret sätter i gång. Nu ska jag förbereda kläder & sånt inför i morgon :) Ha det bra! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Svar: men åh va kul! Alltid roligt med nya läsare.
Vilka godingar till barn du har.

Kram

2012-08-27 @ 21:16:09
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0