Söndagsmorgon!

Här har vi fått sovmorgon till just före kl 7!! Det var inte illa ;) Nu har flickorna fått frukost i magen och vi sitter & dricker kaffe :) Planerna för i dag är en cykeltur med Märta & Jennifer , vi tog premiärturen i går och det gick jätte bra!Vi for en liten runda på 6-7 km för att börja lite lätt :) Jag har länge velat ha en springer när man ska cykla med hund men det funkade bra utan så i dagsläget klarar jag mig utan! Märta sov så gott sen! I kväll är det ett zumbapass som gäller :) Däremellan är det lite tvätt & städning på schemat! Som vanligt! I går på eftermiddan så var Crille på långprommis med hundarna , de stora barnen var & pantade flaskor som dom fått av sin farbror  och jag stod i köket och höll på med middag så hör jag att Joline skrattar så gott, började fundera vars dom tagit vägen..... när jag går för att se efter höll jag på att svimma - brudarna har tagit sig in i Juliusrum.Där sitter Joline på skrivbordsstolen(en snurr med hjul) & Judith snurrar henne i en ruskig fart! Gissa om dom blev arg när jag tog ner Joline från stolen och sen åkte dom ut därifrån! Jag ska kolla med Jennifer om jag får låna lite kort av henne :) jag vet att hon fotade lite på töserna i går :) Jaja nu ska jag ta en påtår innan det är cykeltur! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0