Tisdag 7 augusti

Jaha så var tisdagen också snart slut :) Jag har varit till Ann-Sofie på adviva i dag och målet var satt på 2 kg, jag lyckades nästan ;) 1,8 kg hade jag gått ner!Jag tycker att jag har stått still i en månad men kanske att det börjar hända saker nu!Man kan ju alltid hoppas! För kämpar det gör jag! Fick lite tips och förslag på bål (mage & rygg)övningar som jag kan göra.Så nu när jag har varit på gymet en del så tänkte jag börja köra vissa pass bara kondition & bål :) Jag & bästa Mia tog ett gympass efter min vägning. Där mötte vi solstrålen Anna som också var & tränade :) Det var andra gympasset denna vecka och det är bara tisdag så det var bra! Efter gymet for jag hem till alla underbara :) Det var vanliga snurren hemma med plock,lunch & tvätt. Sen ringde min kompis Ulli och ville att vi skulle fara och gå i gamla hoppbacken :) Så det har vi gjort! Det var ett träningspass som hette duga! Jag var fullkomligt slut när vi kom oss upp! Jag lär nog ha en grym träningsvärk i morgon! Men då vet man att kroppen har fått jobba! :)
Detta är vad vi kallar hoppbacken! Den är tuff! Jag flåsade och höll på att dräpa mig :)
Här är vi uppe! Det var väl värt det att kämpa sig upp bara för att få sitta och njuta av utsikten sen!
Titta vilken otrolig utsikt!
Vi har kommit överrens om att nästa gång tar vi den 2 varv! Det som inte dödar härdar! Vilken träning denna backe bjuder på!
Här är utsikten åt sidan. Björnfällan från en annan vinkel än vad man är van vid :) Jag känner mig ganska mör i kroppen men är nöjd över dagen i alla fall. Brudarna har börjat säga att mamma tränar direkt jag åker nånstans :) Det låter ju bra i alla fall! När någon av oss säger att vi ska åka & handla så kommer tjejerna susande och då brukar vi fråga vad dom vill ha från affären ..... svaret kommer blixtsnabbt :GLASS! :D Det tycker de små godingarna om! Jaja i morgon är det zumba som gäller! Min träningsdagbok är så fin för tillfället!Vi får se hur mycket ork det finns när jag börjar jobba igen! Dock ett pass av nån form av träning i alla fall! Ha det bra!Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Heja bruden, såå duktig du är!

2012-08-08 @ 15:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0