Torsdag

Så var det torsdag , en väldigt regning & trist torsdag! Jag for på morgonen och tränade med Mia. Hjälp vilken träningsvärk jag hade i benen sen i går när jag skulle göra utfall :) Men det är väl bra då vet man att det har tagit ;) Jag har börjat avsluta med lite extraövningar för magen. Den här magen behöver all träning den kan få. Sen var det hem och ta en dusch innan vi for på dagis & hälsade på. Brudarna blev lite blyg men det gick över efter en stund. faktiskt så var det Judith som var lite tuffare för hon gick i väg med de större barnen. Det hade nog gått bra att lämna dom redan i dag men hönsmammor är hönsmammor :) På måndag får dom vara ledig när jag har jobbat natt & Crille är hemma tills jag kommer men då sa jag på dagis att vi kommer och hälsar på en stund innan allvaret får börja igen på tisdag. Vi tar en lite lugnare vecka som vi startar med :). Jag har i flera kvällar tänkt titta lite kläder åt mig men som vanligt så har jag donat med annat :) Detta har jag dock spanat på i H & M katalogen:
Tycker att den är kanon fin! MEN vilken storlek ?? Förut hade jag tagit en 46 ( största som finns) och hoppats att den skulle ha passat men nu vet jag inte .... samtidigt kan ju H & M ha små storlekar .... Hade ju velat prova den men tyvärr hade dom inga sportkläder uppe i Kiruna på H & M. Till fleecejackan hade jag velat ha denna:
Tycker att den här västen är jätte fin! Den fanns i jätte roliga färger som lila & turkos men svart funkar till allt! Jag känner att det skulle vara ett säkert kort när man inte har så mycket kläder-hade den funkat till mycket :) Jag får ofta lite skäll av familjen att jag tänker på alla andra men inte mig själv ;) hmmm ! Jag har insett att jag måste inhandla något ombyte , i alla fall så att man känner sig något så när! Men mitt mål är ju faktiskt att gå ner lika många kilon till så alldeles för mycket kläder tänker jag inte köpa! Dessutom har jag 4 troll som behöver kläder! Men man får ta det pö om pö :) En av mina kompisar berättade att hon hade köpt kuomaskor i Finland förra året och att det var halva priset mot för i Sverige. Jag är så sugen att åka på Ikea och samtidigt åka över till Rajala. Vill Vill & Vill!! Vi får se om jag lyckas att ta mig dit! Jaha nu ska jag göra middag ! I dag serveras det korvgryta & ris & sallad! Korv går alltid hem hos alla barnen :) Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Blogg-Mallan

Halloj bönan!! =)
Tackar,tackar!!

Jodå, det är bra! Hoppas detsamma med dig!
Jo, hoppas vi ses snart! =)
Kram

2012-09-04 @ 23:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0