Våran promenad !

Vi tog oss i väg på våran promenad i går , sen blev det nog inte riktigt rätt väg men vi gick en fin runda ändå! Det tog 1 timme och 20 minuter.
Här stannade vi till så hundarna fick dricka vatten & svalka sig en stund! Molly var både blöt & kall när hon kom springande i glädjeskutt och blötte ner oss alla! :)
Tulta dricker lite vatten , hon vill inte bli blöt mer än nödvändigt ;)
Ni ser ju hur lätt det är att fota triss i doggar!!
Så ser våra lurviga barn ut :)
När vi kom tillbaks efter promenaden så möttes vi av denna :
Tyvärr syns det inte på kortet hur skarp & fin den var i färgerna :) Efter regnbågen kom det åska & regn så vi var ganska nöjd att vi hade hunnit med våran prommis innan! Brudarna hade haft det kanon bra hos mormor & morfar ! I dag har jag hunnit vara på fysion med Ingela & Mia :) Sen har jag ett zumbapass med Sussi :) Det vore väl 17 om den där vågen inte ger med sig snart! Jag känner mig piggare när jag har varit i väg och tränat! Men först ska jag få ungarna klar för vi ska åka upp & uppvakta ulli som fyller år i dag!Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0