Dagiskorten

 
Så var lite julklappar fixade :) korten på barnen har kommit ..... eller i alla fall på 3 av 4 barn ! Jennifer & Julius har ju fotat sig tidigare typ i september så jennifers kort har kommit för nästan 2 månader sen. Sen dess har vi väntat på Julles kort.... inga kort har kommit fast han har fotat sig dan efter Jennifer. Nu i går när flickornas dagiskort kom så ringde jag till Kiruna skolfoto & efterlyste dom. Då visar det sig att fotografen inte har fått in svarstalongen på Juliuskort. Därför har dom inte skickat ut dom till påseende. Men nu när jag ringde så skulle han genast göra en beställning på det så hoppas att dom kommer senast nästa vecka. Allt löste sig! Här har ni tjejerna:
Judith :)
 
Joline :)
 
Syskonserien :)
Jag var in på en blogg i förra veckan där hon hade lagt in ett syskonkort med sina barn & då ångrade jag stort att jag inte tjorvade och fixade de två större också till dagis så att man fick ett kort med alla 4 ! Nästa år ska jag baske mig göra så! Jag är jätte nöjd med korten! Lite ramar så har jag fixat snyggaste tavlorna ;) När Julleskort kommer får ni se de större barnens bilder. Måste dock fråga dom om jag får visa dom , brukar vara okej men man kan fråga ändå. Tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Så söta brudar!

Svar: Tack vännen :)
Jessan

2012-12-05 @ 19:44:01
Postat av: Ingela

Fina bilder!! Fick inga på lillkillen i år, för han fick omfoto och när det var passade det inte. Tråkigt. Vi är oxå snoriga här. Måste ta o ses när alla blivit friska.

Svar: Oj vad trist att det inte blev några kort! Det är ju så roligt att ha kvar sen men det kommer fler tillfällen. Jo vi får verkligen ta och träffas när vi alla är friska :)
Jessan

2012-12-05 @ 21:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0