Den har kommit !!

I dag hade jag ett litet grönt paket i brevlådan :) min almanacka har kommit & den var jätte fin! Så fin att till & med Jennifer vill ha en! Det kan ju bli en fin julklapp ;)
Så här ser min polare ut! Helt efter mina egna val :)
Så här ser den ut inuti , från vänster så är den lila rutan "veckansförskola" så jag kan fylla i flickornastider m.m , den gröna rutan är veckansträning och den orange rutan på nästa blad är veckans att göra! Man får välja själv efter det som passar. Jag är helt frälst i den redan!
 
www.personligalmanacka.se
 
Jag tog mellan almanackan. Det fanns både en mindre och en större modell. Den här känns bra! Jag är ju ändå inte typen med minimala handväskor :) Ni vet det ska rymmas med en hel del ;) / Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åhh den såg ju toppen ut. Synd att jag precis fått min.

2012-12-09 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0