Filmen är avklarad

 
Nu har vi hunnit se filmen , ätit godis och umgåtts :) Jag njuter verkligen av dom här gostunderna med familjen! Nu har tjejerna också blivit så pass stora att dom är med , fast mellan varven springer dom bara runt , pratar och gör allt annat än att titta film men dom är med i alla fall. Vi har skrattat åt filmen ;) mormodern var rätt häftig! En härlig film , kanske nu inte den bästa vi sett men helt klart sevärd! Nu har Judith & Joline fått på sig pyjamas, borstat tänder och gått i säng. Resten av familjen började titta Sagan om ringen som går på tv. Jag tycker att man ganska nyss har sett dom - har för mig att dom snurrat ganska nyligt på tvn. Dom är så långa och jag har en tendens att somna dit i soffan om jag blir sittande för länge :) Så jag ska passa på att hänga upp sista tvätten för i kväll , kanske titta i genom min mail och kolla lite bloggar. Mammatid ........ när den är som bäst ;)
 
Dessutom har jag ju fått både Ellos & H&M , så jag roar mig nog medans dom ser tv. Eller vad tror ni? :) Alla barnen behöver lite nytt i garderoberna. Alltid är det något.
 
Judith har ett nytt argument för att inte gå i säng på kvällen :
"Jag vill inte sova med ÖGONA!"
Den tösen har redan taletsgåva :) Hon surrar och hon pratar , det kommer nya ord & fraser hela tiden. Men jag är helt övertygad om att Joline också kan! MEN hon blir lite bekväm och hänger med när Judith surrar. Så nu är jag noga med att invänta svar från Joline. Då ler hon lyckligt innan hon svarar :)  Trollungar!
 
Jaha så var det söndag i morgon. Jag hoppas att det blir lite mildare ute , i dag har vi haft kring -20 hela dagen. Jaja ha en trevlig lördagskväll! Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0