Here we go :(

 
Hittade en bild på google som jag lånade. Jag skulle knappast få lägga ut en bild på en sjuk piga. Allt har varit frid & fröjd här ett tag. Julius & Joline har blivit krya och har kunnat äta & dricka som vanligt. Så nu trillade nästa "unge" dit. Älskade största tösen har börjat kräkas. Så nu ligger hon nerbäddad med oss i soffan i vardagsrummet. Man måste få rå om dom lite extra när dom är sjuka. Det spelar som ingen roll hur stora dom blir. Jag har fått råd för många år sen att man ska svälja hela vitpepparkorn (4-5 st) när det går magsjukor. I bland verkar det funka och i bland inte! Har ni några andra tips? Jaja nu ska jag titta lite bloggar och hålla ett vakande öga på min största juvel. Ha en trevlig kväll! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0