Ingen julfest ;(

Tyvärr så blev det ingen julfest på dagis för våran del - Judith är sjuk & Joline är nog snart också där. Natten mot söndag så vaknade Judith flera gånger & grät , eftersom jag hörde att hon var tät så fick hon nässpray och då somnade hon om för en stund. Sen har hon varit hängig med förkylning & feber. Så dessa som egentligen var inhandlade till julfesten fick dom öppna här hemma i morse. :
Även i morgon har jag sagt att jag blir hemma med vab , känns lite extra trist när man vet att det blir mindre i börsen till jul MEN vad ska man göra när de små älsklingarna inte mår bra. Vi har myst och tittat bolibompa här i dag.Mellan varven har vi torkat lite snor ;) man förstår inte hur mycket snor det kan rymmas i en liten näsa! Nu hör jag att Joline är lite orolig i sovrummet så det är nog inte allt för omöjligt att det är hennes tur nu. Jaja lika att göra bort det. Delar upp inläggen lite. Så blir det inte ett megastort :) Tjing på en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0