NYÅRSAFTON

 
Ja så var det då nyårsafton! Tänk vad fort det här året ändå gick! Jag har jobbat fm och har även fm i morgon också så det blir inga större utsvävningar i kväll :) Inte för att det brukar vara det men ...... ;)
Vi ska äta gott : älgstek , potatiskrocketter och grönpepparsås med en god sallad. Till efterrätt ska vi göra glassbomb ( marängschviss ) , det brukar vi göra varje år så det är det första barnen tjatar om till nyår. Vi funderar på att kanske gå ut med dom små efter middagen och skjuta några raketer så dom får se. För kl 12 sover nog både mamma & brudarna :) Vi kom överrens om att inte strula till det med deras tider. Bättre att dom somnar i tid. Jag jobbar fm så jag håller mig inne med brudarna och hundarna. Inte för att hundarna brukar vara rädd eller så men det känns bättre att vara med dom. :) Hönsmamma både när det gäller barnen & djuren :) Jaja nu är maten snart klar så jag ska gå och byta om ;)
 
GOTT NYTT ÅR på er alla! Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0