Skolkort på de stora juvelerna!

Nu har även korten på Julius kommit :) Här får ni se de två äldsta i barnaskaran ;)
Fina Julle :)
 
Fina Jennifer :)
Jag har verkligen försökt fota så att inte blixten ska hamna mitt på bilden men ni ser ju ändå. Jag har suttit & pratat med en vän i veckan om vilken rikedom man har när man har barn! Det går ju inte att jämföras med något annat! Det som verkligen värmer i mammahjärtat är att se vad fina dom är med varandra mellan varven :) Ni vet det där med syskonkärlek ! I morgon tror jag nog att vi ska ta en promenad ner på stan och posta lite brev :) Dels ett till f-kassan och så brev till släkt som inte bor här med lite kort ;) Det är ganska milt ute , i dag har det hållt sig vid -8 grader men då har det snöat så gott som hela dagen. I morse när jag stod i köket och kokade kaffe & fixade välling så tittade jag ut ....... där ute stod ett rådjur!! Muttrade för mig själv när jag inte hade kameran till hands. Sen när gubben tog morgonturen med hundarna så hade vi en väldigt glad Tulta! Taxen :) Jag måste ju bara säga att det är MYCKET hund i liten förpackning. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0