Söndagskväll

Men här var det dåligt om uppdatering ..... Förlåt! Jag har jobbat hela helgen & haft min lååånghelg! Det har gått bra! Barnen var rätt mamma-sjuk när jag väl kom hem så de 2 yngsta har vägrat somna! Alldeles nyss har vi fått dom att somna! Joline var så övertrött så att hon bara skrek till slut! Puh! vad det är skönt när dom sover! :) Den förälder som aldrig har känt så ljuger ;) jag är helt övertygad :D
I morgon jobbar jag em innan jag äntligen är ledig på tisdag! I morgon ska jag föra tjejerna på dagis lite tidigare för jag & Julius ska till tandläkaren. Hoppas att det går bra :) vi får hålla tummarna på att han inte har några hål! På tisdag så har vi tid på bvc för en liten koll på längd & vikt och så skulle en barnläkare titta på Joline. Lilla damen vinklar ju in en fot ganska mycket när hon springer- i bland mer och i bland mindre! Bra att någon tittar på henne i fall att hon skulle behöva typ skoinlägg eller nåt. jag har inte så mycket koll på vad dom brukar göra men det får jag nog lära mig i fall läkaren anser att det är nödvändigt :)
 
Ser ni vad fint & juligt ;) det har blivit på bloggen ?! Jag har ju fått hjälp av Mallan att ändra lite grann! Stackars människa vilket tålamod hon får uppvisa med mig. Jaja övning ger färdighet visst var det så? Nu har hon lovat att när jag köper ny dator så ska hon lära mig ett fotoprogram så att jag kan göra om lite när jag vill. Jag har en massa ideér :) Tack Malin!! Återigen! Jaha nu ska jag koka en kopp the , förbereda kläder till mina telningar inför i morgon och sen är det nog färdigglott med dessa ögon för i kväll :) På återseende i morgon! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Blogg-Mallan

Ja jäklar!! :)
Nu ska jag förvandla dig också till "HTML proffs"
Så du också kan ändra och förnya bloggen när lusten faller på!! ;)
Kram

2012-12-09 @ 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0