Trött liten vän

Våran Joline har en tendens att kunna somna i princip vars som helst ;) Det här var en dag när jag höll på med middagen och vänder mig om ...... där sov den lilla godingen över bordet. Där är ytterligare en sak som töserna är väldigt olika på. Sömnen..... Judith har knappt velat sova i bland medans Joline har kunnat blåsa på 2 timmar efter lunchen & ändå somnar i tid på kvällen. I dag har jag jobbat fm och sen var vi bjuden på middag till mormor & morfar. Så vi har kommit hem först vid halv 7 och just efter klockan 7 så sov tjejerna. I natt hoppas vi på att dom sover. För natten som var så vaknade Judith kl halv 3 och innan det var klart hade hon väckt sin lilla syster. Vi lyftade över dom i våran säng i hopp om att dom skulle somna om ............ men inte det! Dom skrattade och sjöng och hade jätte trevligt tills pappa gav upp & klev upp med dom för att jag skulle få sova. Sen hade dom somnat upp just tills jag skulle kliva upp kl 6 och sovit till 9. Så i dag har dom inte fått vila efter lunchen. :)
 
Det kändes lite mildare i dag , så pass att det började snöa och snöade utav bara den! Sen slutade det att snöa och så blev det kallt igen! Så nu har vi -27 grader! Jag som hade tänkt ta en längre rask prommis med de lurviga. Våran Tulta vill inte alls gå ut när det är så kallt och när vi "tvingar" med henne ut så ser det så synd ut om henne. Hon ser så lidande ut och lyfter på tassarna. Våran lathund :) Tjingeling!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0