Uppdatering :)

Jag inser vilket jätte inlägg som skulle behöva komma så .... jag delar nog upp det lite ;) så får ni lite andrum i mellan, Jennifer blev alltså sjuk på onsdagskväll och sen var det lugnt! Peppar peppar! Så på fredagen så var vi ut och handlade färdigt både julklappar & mat! Det var ganska skönt för då visste man att det var färdigt. Sen har jag jobbat natthelg. Vi hade kommit överrens om att inte köpa julklappar åt dom vuxna :) men men ....... på lördagsmorgonen när jag kom hem så hade gubben oxå jobbat nattskift :)
 
Ser ni vad det är? Nya tapeter i vardagsrummet! Dessutom dom jag har tittat på & drömt om. Tre ljusa väggar och så en fondvägg med träd , björkar dessutom :) passar alldeles utmärkt hemma hos oss!
Fondväggen :)  Han var lite besviken för han hade inte hunnit riktigt klart men det gjorde han färdigt under helgen så vi har haft ett nytt & fräscht vardagsrum nu under jul! Så till veckan om jag har tid och lust kanske jag hänger upp lite tavlor men det känns som att det blir sparsamt med såna. Men barnensförstoringar ska upp förstås! Har man så fina tapeter behöver man inte så mycket annat på väggarna.
 
Jag är jätte nöjd! Jag har stört mig ett tag på de gamla tapeterna. Återkommer med ett nytt inlägg när jag har fyllt på kaffekoppen.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Rolig och bra helg ni haft. Kul med tapetseringen. Hade varit kul o se din min. Titta förbi med tjejerna om ni är lediga någon dag.

Svar: Hej :) jo jag var nog som ett frågetecken ;) hade inte en aning! Ja vi får kolla när vi är lediga så vi hinner träffas SNART ! Hoppas att allt är bra med er! Kram.
Jessan

2012-12-25 @ 22:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0