Glömde ju .....

Receptet jag lade ut på Fransk gräslöksfisk :) jag använder lätt creme fraiche och det funkar utmärkt! Jag har förresten kommit på något annat också ;) när vi äter kyckling eller något annat som jag brukar göra kall sås till - så har jag använt creme fraiche förut och det funkar ju också så klart med lätt ELLER med matlagningsyoghurt! Till kycklingnuggets brukar jag blanda creme fraiche/matlagningsyoghurt , tomatpure ,salt och vitpeppar och riva i vitlöksklyftor! Sen låter man det stå och dra en stund innan maten -det blir jätte gott! Jag använder en stor burk (5 dl ) creme / yoghurt , 2-3 msk tomatpure , 2-3 vitlöksklyftor och salt och peppar. man luktar ju sedan som om man vore rädd för vampyrer men det brukar gå bra det också :) Nu har jag surrat färdigt! Tjiiing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0