Regn regn & regn!

 
Hallå där ute! Här är det regn , regn & lite mera regn! Både i går & i dag har det bara regnat! Usch vad trist! Jag & brudarna var så sugna att fara en sväng med vrålåket men vem ids med det när det bara regnar! I morse vaknade Joline före kl 6 så det var bara att kliva upp :) Judith vaknade just för 7 - hon tycker om att sova lite extra vissa mornar. Jag tittade mig omkring här på morgonen och hade en tanke på att börja städa MEN efter ett samtal med min mamma så bestämde jag & brudarna oss för att låta resten av gänget sova ut i lugn & ro så vi stack ner till mormor & morfar. Så före kl 8 var vi på språng :) Det uppskattades nog av resten av familjen :) Maken tänkte få fara & lägga ett spår åt Tulta i dag men i detta väder är det ingen ide så det får han ta senare. Tulta är våran tax , en mycket älskad familjemedlem , som maken ganska nyligt börjat spåra med & hon älskar det! Är tydligen jätte duktig! Fast nu har hon fullständig koll på sin husse som står vid köksbänken & lagar mat! Klyftpotatis & baconinlindad kycklingfile! Mums! Jag äter kyckling & grönsaker!! Är ganska trött på att den där j-vla vågen inte rör sig neråt!!!! Men folk säger att snart lossnar det igen så det får vi hoppas på annars åker den genom fönstret! :) Mina små töser har fått träffa sin kusin & sin morbror i dag , det var roligt! Judith ropar nu i vardagsrummet på BOSSE!!!! Min bror :) Jaja nu ska jag gå i duschen innan det är dags att äta! Så får vi hoppas på bättre väder i morgon för jag har tänkt i flera veckor att ta lite kort på ungarna utomhus! Jag tänkte göra fotoalmanackor till nästa år! Så man måste fota lite kort också då!! Jaja a det bra trots vädret! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0