Våran lördag i bilder :)

Vi for ju till Kiruna på lördag.Vi hade en kanon dag fast vädret var skit! Jag var så nöjd och hade laddat kameran & tänkte att nu får jag chans att fota mycket bilder ;) Det var segt som sirap i kameran och sen lade den av :)Lite bilder hann jag fota men det är inte så lätt att hinna med 2 virvelvindar :)
Synd att det föll en skugga på Joline :) Hon var helt vild ;) skrattade så gott och sprang allt vad små benen höll!
Eller så kröp hon :)
Våran tuffing , i vanliga fall , var inte alls så tuff.Judith som basar och skriker & är tuff i andra lägen överlät åt sin lilla syster att vara kavat :)
Jennifer åker med sin lilla syster.Joline skrattade högt & ju fortare det gick ju mer skrattade hon!
Vad som var bra på Gruvtrollet :) dom hade en egen avdelning för mindre barn under 6 år. Där trivdes båda brudarna!
Fast bilden på Joline blev suddig så ser man hur nöjd hon är!
Bollhavet var också en favorit! Tyvärr fanns det inte dess mer kort .... men det är en förbättring i alla fall :) Förutom Gruvtrollet så hann vi med lite affärer och andra ärenden. Tyvärr var det lite trist på H&M ..... jag hade samma problem som hemma , hittade max 1 av storlek 92! Dom väntade ännu in höstens nyheter och reade ännu ut sommarenskläder. Jennifer hittade dock en bikini för 30 kr och ett par jätte fina byxor för 99 :) Dessutom har ju alltid H & M mycket öronhängen , smycken & andra roliga småsaker! Men lite grann hittade vi så klart :) Däremot hade jag gärna velat hitta av träningskläderna men inte det! Så det lär nog bli en beställning längre fram mot hösten! Vi bestämde att det måste bli en sväng upp till Kiruna snart igen :) När vi skulle hem så hann vi bara ut i bilen så var det 2 stycken som somnade gott i sina stolar! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0