Fredag !



Ja ,jag vet inte varför jag inte ser att korten är liggandes när jag skickar från telefonen? ändå tar jag och förhandsgranskar innan jag skickar och då visar den att korten är rätt väg. Jaja jag lär mig kanske någon gång! Nu tar brudarna en liten tupplur och jag satte mig här en stund :) Jag & Mia var på gymet i går så jag är lite stel men inte lika mycket träningsvärk som sist ;) Nu har vi planerat in 2 gånger nästa vecka - vi får se om vi kan slänga in en gång till!Tror jag måste hitta på någon rolig överraskning åt min bästa Mia för att hon hänger med mig :) Nu känns det som att det bara är att köra järnet igen! Jag har hängt upp pappret med min viktkurva på kylen :) Vad spännande att se vad som har hänt fram till hösten ;) Planen är att få in gymet 2 ggr per vecka och en aktivitet på minst 45 minuter per dag! Samtidigt som man förstås fortsätter att sköta kosten! Det måste ju hända saker då!! Om det syns att jag har gått ner 12 kg nu så måste det synas resterande kilon också! Mitt delmål blir att beställa lite kläder till hösten - inte så mycket men så pass att jag går runt tills jag når min målvikt!Kanske jag kommer att tycka att det är roligt att köpa kläder till mig själv igen också :) Jaja nu ska jag göra lite nytta här tills brudarna vaknar! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0