Go kväll!



Här är jag :) Jag har haft fullt upp ett par dagar;) Jag har cyklat några gånger och tjejerna tycker att det är jätte roligt att sitta i kärran.Det känns i benen och rumpan :) att det är ett tag sen som jag har cyklat. I fredags var jag och träffade Ann-Sofie på fysioterapin & gick i genom ett träningsprogram som jag ska köra.Först hade jag tänkt i alla fall en gång per vecka men sen när jag läste i någon må-bra tidning hur mycket man ökar sin förbränning så ska jag göra mitt bästa för att försöka köra 2 ggr i veckan. Vilken grym träningsvärk jag har haft! Det känns att mina muskler har fått vila i några år ;) Nu i kväll har jag varit på en rask prommis ca 1 timme så jag får kryssa i min träningsdagbok att jag har gjort något ! I morgon tänkte jag köra en snabb långpromenad och torsdag har jag tänkt köra ett gympass! Jag har turen att ha folk som är i träningssvängen runt mig så man får oftast med sig någon och det är ju roligare att träna då :) På fredag så jobbar jag fm och man ska passa på att utnyttja chanserna till "gratis" motion , jag tänkte ta med mig kläder och köra en powerwalk hem så har man det bortgjort. Fredag är ju midsommarafton och då vill man mysa lite extra med familjen ! Jag är ledig på torsdag så då gör jag undan helghandling och städning så är det gjort! Sen jobbar jag hela lååånga helgen men det går ganska bra när man trivs på jobbet & har toppen fina arbetskompisar :) Sen skadar det ju inte med lite storhelgsob som kommer i juli när jag är ledig med föräldrapenning ;) Alltid ska man måsta fundera på dessa pengar .... jaja pengar är inte allt! Fast just nu känns det som att det skulle kännas bättre med lite mer av den varan! Min nästa vägning är tisdag den 26 / 6 och då är mitt mål satt på 1,5 kg så nu gäller det att köra på igen!Har fuskat lite här & då nu men nu är det färdigt med det! Tyvärr är det ju så att om man börjar släppa efter lite så känns det lättare att släppa efter lite till och så är man i dåliga vanor igen! Nu drömmer jag om alla fina kläder som jag kan köpa när jag har nått mitt mål nästa sommar! :D Nu börjar det vara dags att ta kväll för det är en tidig morgon eftersom jag har fm i morgon. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0