Måndagskväll



Här kommer det en uppdatering :)! Är lite sur på mig själv att jag inte lär mig med dessa kort men jag ska fixa det under veckan!Jag jobbar med mina bloggbrudar ;) i morgon så jag får höra hur jag ska göra när jag vill skicka bilder via telefon! Jag har jobbat helg så det är så skönt att sitta hemma med familjen i kväll :)  I morgon är det premiär för en tur med nya cykelkärran!! Jag fick tag i en begagnad av ett par bekanta för en 500-ring så det var guld värt! Pengarna har en förmåga att försvinna i alla fall så att hitta en begagnad till en fjärde del av priset var toppen! Hittade så fina hjälmar åt töserna. Judith vägrar ta av sig den när hon väl får prova den! Så i morgon susar vi i väg till dagis med vårat fina vrålåk! Det händer massor med tjejernas utveckling just nu! Judith pratar och pratar , det är 3 och 4 ordsmeningar som kommer. Joline är inte lika hög i tonen men hon pratar hon också men inte lika mycket. Däremot klättrar hon mer :) Joline har också lyckats på pottan i helgen :D Oj vad dom blir stolta!  När jag blir ledig 1 / 7 så tar vi av blöjorna på dagarna för då har vi all tid i världen till sånt - både att sitta på pottorna & tvätta lite extra! Det brukar gå ganska smidigt! Nu tycker brudarna att det är jätte roligt med pottorna och visar själv att dom vill sitta en stund så jag är övertygad om att det blir jätte bra! Blöjorna drar i väg några hundringar varje månad så det blir lite extrapengar till något annat - kanske varsin mjukglass en varm sommardag när vi är på cykeltur!



Måste ju berätta om vägningen i torsdags :) Jag var ju och träffade min " coach" :) Ann-Sofie och det var 4 veckor sen sist eftersom vi valde att ta en träff lite senare för att jag skulle hinna tillbaka på banan efter operationen! På 4 veckor hade jag gått ner 4,5 kg!! Jag förstår ju att det har blivit lite extra på grund av operationen men nu är jag under 80 sträcket!! Ljuvligt!! Så till nästa gång har jag i uppgift att göra en motivationkarta med saker som motiverar mig & inspirerar mig! Det känns roligt! :) Som motivation ska jag fixa en bild på en skidåkare eftersom jag har lovat köra ett lopp på 3mil nästa år med mina arbetskompisar! :) Jag har lovat och det ska jag baske mig göra!! Det är härligt att jobba med folk som är i ungefär samma med träning och kost! Man får lite extra draghjälp! Dessutom får man oftast med sig någon på diverse påhitt! Nu är det länge sen jag & min bästa Sussi har kunnat vara på zumba! Nästa vecka hoppas jag innerligt att vi kan gå! ;) Nu ska jag träffa Ann-Sofie på fredag igen och då skulle hon visa mig ett träningprogram utifrån mig så det blir kanon bra!Sen den 26 / 6 har jag en ny tid att väga mig & då har jag satt målet på 1,5 kg! Det gäller att kämpa! Nu är jag mest irriterad på mig själv att jag har släppt det så långt! Till mitt ynkliga försvar så kan jag ju säga att jag insåg inte hur rund jag var innan jag såg kort på mig själv bakifrån från julen! Då ramlade verkligheten ner! Nu är det min verklighet :) och mitt mål är satt på att jag ska gå ner 30 kg till nästa sommar! Jag har gått ner 11,nästan 12 kg så det är 18 kg kvar! Det minskar! Jaja ni förstår ju vem Judith brås på när ni ser inlägget :D!Ha en härlig kväll! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0