Onsdag :)



Morr morr skrev just ett inlägg men gjorde något galet så allt försvann :( Jag har varit och vägt mig i går! Har stått still sen förra vägningen! Men jag har ju i alla fall inte gått upp! Man ska se det ljusa i allt! Eller hur? Jag trodde nog att jag skulle ha gått upp lite efter att ha levt på soppor efter operationen.Jag får nog vara nöjd med att ha stått still. Nu är det 5 veckor till nästa vägning & då är mitt mål satt till 2 kg!Det ska jag baske mig klara! Så nu kör vi igen! Jag har varit på fysion och kört ett pass i måndags , fick med mig bästa Mia! Det var ganska mycket folk där , alla har nog samma tanke efter midsommar, så utan Mia hade jag nog hittat på en ursäkt ;) och farit hem! Helt klart roligare att ha någon att träna med! Nu är det inplanerat på torsdag igen! Har träningsvärk men det är ju enda värken som är positiv! Då vet man att nånstans där under finns det kanske nåt som kan utvecklas till muskler! :D I går var det promenad på schemat :) I dag ska jag & äldsta dottern fara och träna lite intervall ;) jag har lovat visa henne backen och hur man gör ! Haha :) Jag skulle egentligen städa köket nu medans mina små troll sover efter lunchen! Jag fastnade hit och titta lite på bloggar m.m Alla har skrivit så bra inlägg och verkligen skickat lite energi och inspiration till andra!! Det är verkligen roligt att det är så många i min närhet som är inne i det här tänket :) man får så bra draghjälp! Man kan dela med sig av goda råd,bloggtips och låna tidningar! Kanon bra! Jag skulle ha jobbat ännu i dag och torsdag & fredag men mina små damer ville annat :) Dom är sjuka.Först trillade Joline dit med hosta,snuva och ögoninflammation ! Lilla hjärtat vad hon såg eländig ut en morgon!Hon fick knappt upp ögonen. Lite trist var det för det var som sagt inte många skift till ledigheten men vad gör man ? Man är ju mamma först och främst i alla lägen! Judith har varit som en liten ettermyra så jag förstod ganska fort att hon också åker dit!Ja visst i går började det rinna från hennesnäsa också. Så nu är Joline på bättringsvägen medans Judith är risig! Jaja så är det med de små! Nu väntar mitt kök innan de små juvelerna vaknar! Jag uppdaterar senare! Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: Blogg-Mallan

Halloj pinglan!! =)

Jo,absolut att vi ska träna fler gånger i backen!!

Jag känner mig jätte taggad just nu =)



Vad skoj att du uppdaterat igen, det gillas!!

Hoppas juvelerna kryar på sig där hemma så ni slipper ha sjukstuga...

Vi ses nog snart! Kram

2012-06-27 @ 19:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0