Testar att få in lite bilder :)



En bild på de 4 underbara :)









Min moster som bor i Stockholm har skickat dessa härliga kläder åt tjejerna :) Judith & Joline älskar att prova kläder och skor ;)





Till slut ordnade Joline till mössan själv :D



Älskade lilleman :)



Våran äldsta :)

Jag börjar få en liten aning om det här med att spara bilder och ordna mappar m.m Kan ju säga att jag hade bra hjälp av Malin :) Sivan försökte hjälpa mig att kunna mms-blogga - det kommer ,jag ska prova på det en annan dag! En klok vän sa till mig en gång:världen är rättvis i bland - alla föräldrar får de vackraste barnen! Vist är det ju så! Jag har förresten inte alls tagit premiärturen med vrålåket ( cykeln & kärran) i dag utan det tar vi i morgon om vädret är bättre! Jag har lovat min kompis att ta en cykeltur dit och dricka kaffe innan jag börjar jobba! Det är lååånga uppförsbackar dit! Jaja men hur är det man säger ... det som inte dödar -det härdar! :) Ha en trevlig kväll! Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Annika Elgale

Så fina barn! Jättehärliga foton! Ut och cykla nu! ;-)

2012-06-16 @ 10:28:33
URL: http://annikasviktresa.blogspot.com
Postat av: Sussi

Så fina bilder på dina juveler!

2012-06-17 @ 20:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0